W dobie powszechnie używanych smartfonów konieczne staje się dopasowanie wyglądu stron internetowych do niewielkich ekranów smartfonów czy tabletów. W 2019 roku liczba aktywnych kart SIM w Polsce wyniosła ponad 50 milionów. Dla konsumentów coraz większe znaczenie ma możliwość szybkiego odnalezienia informacji za pomocą swojego telefonu. Strony niedostosowane do małych ekranów są zwyczajnie pomijane. Zatem Responsive Web Design stał się koniecznością, a nie jak to było kiedyś dodatkową funkcjonalnością.
Ten termin jest znany wszystkim, tak jak słynne powiedzenie „Nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”. Chcesz stworzyć markę znaną przez rzeszę klientów - nie może obyć się bez Twojej obecności w serwisach społecznościowych.
Dzisiaj dotarcie do klientów bez sprawnie obsługiwanych profili w popularnych serwisach społecznościowych jest niezwykle trudne. Jednak dzięki potędze Social Media wizerunek marki może rozprzestrzenić się lotem błyskawicy. Integracja bloga czy strony WWW z serwisami typu Twitter, Facebook czy Instagram umożliwia szybkie publikowanie postów , a co za tym idzie szybkie docieranie do potencjalnych klientów.
Pozytywny odbiór strony WWW znacząco wpływa na zadowolenie klienta, a co za tym idzie na jego pozytywny odbiór marki czy produktu. Nowoczesna strona WWW powinna być maksymalnie intuicyjna i doskonała w swej prostocie. Warto pamiętać, że dobre połączenie Responsing Web design z User Expirience może czynić cuda.
Pozytywny odbiór strony WWW znacząco wpływa na zadowolenie klienta, a co za tym idzie na jego pozytywny odbiór marki czy produktu. Nowoczesna strona WWW powinna być maksymalnie intuicyjna i doskonała w swej prostocie. Warto pamiętać, że dobre połączenie Responsing Web design z User Expirience może czynić cuda.
SEO – czyli optymalizacja stron pod kątem wyszukiwarek internetowych to kolejny czynnik wpływający na jakość strony WWW i skuteczność w docieraniu do potencjalnych klientów. Jest również punktem wyjścia i podstawą w pozycjonowaniu.
Dobra strona internetowa powinna zawierać wszelkie niezbędne dla wyszukiwarek treści oraz mieć poprawny kod i strukturę - czyli wszystko to, czego nie widzi zwykły użytkownik, a widzą wyszukiwarki internetowe. Nie wolno zapominać, że to od nich zależy jak wielu klientów znajdzie naszą witrynę.